星期三, 6月 08, 2011

愛心靚糭

 每年也想親手包糭子,但每次也沒有時間去預備,

而每年奶奶也會親自包糭子給家人,今年也不例外,

奶奶的糭子不一定是最靚、最美味,

但那份愛心,是沒有一個能相比。


看奶奶的包的糭子多有特色。
 
裡面不多餡料,但很美味。
 
每當一個人午餐時,
配上白粥,一隻愛心糭子,
可以成為一份很豐富的午餐。
 
砂糖再配上綠茶及普茸茶的濃郁醬油,多美味。

專為甜品而設的交流平台




YyCake Yy Dessert  

8 則留言:

  1. 又粥又糉, 米氣十足~ 食完個人都精神晒~~~

    回覆刪除
  2. 我喜愛沾上沙糖吃粽子

    回覆刪除
  3. 我都好懷念我 奶奶既棕,,,, 佢e+係老人院再食唔到佢手勢了.
     

    回覆刪除
  4. 隻糉包得好紥實呀!

    回覆刪除
  5. 今年連粽都無食半啖ar~~~ 見到你d粽好似好化好好味

    回覆刪除
  6. 真係包得好靚, 我鍾意呢個形狀呀! 正.

    回覆刪除
  7. 我冇愛心糉食....

    回覆刪除