星期五, 9月 17, 2010

中秋團圓@前奏

昨天放假,但十分忙碌,

因為今天娘家及家人一行16人來我家食飯渡中秋團圓。



在我人生中,

好像從沒有負責為家人在節日慶祝而下廚,

特別是在我家用餐,所以十分興奮,

不知她們為何這樣對我有信心呢?

我亦對自己不大有信心煮16人的餐單。



昨天清早,拿着買餸車,

到九龍城買香料及材料,

中午回家已經要預備部份餸菜了,

又到超市買點飲料,

希望家人食得開開心心,中秋團團圓圓。



今晚餐單:



鮮蝦香芒米紙卷

柚子沙律

泰式燒豬頸肉

醉雞

香菇螺片生菜包

雲耳炒脆肉瓜

糖醋骨

清酒煮海蜆配韓國粉絲

清蒸大魚

鮮胡椒炒大蝦

老黃瓜煲豬展

青檸香茅梳打特飲

甜品:雲呢拿雪糕



今日放工,要回家加油呀!



21 則留言:

  1. 剩睇餐牌我都暈得一陣陣,我對你有信心,一定色香味齊哂!!

    回覆刪除
  2. 嘩,放工先煮???點解唔weekend先聚呢?咪好趕囉!?

    回覆刪除
  3. 嘩.............一個人煮咁多?有排忙啊!!
    努力!!!!能為家人煮晚餐係幸福呢...........

    回覆刪除
  4. wow!! u will be so busy tonite!!! good luck:)

    回覆刪除
  5. 事前做足準備功夫, 相信應該難你唔倒既!

    回覆刪除
  6. 嘩..好豐富呀, 多多人都難唔到你啦....
    話樣野比你知---早兩日我先知,原來我地都係 (潘小姐),怪唔知對你特別感親切啦.

    回覆刪除
  7. 你一個人可以做咁多餸呀!

    回覆刪除
  8. 好 忙碌!開開心心一家人食飯, 沒有問題!

    回覆刪除
  9. YY,好犀利喎~整咁多樣野,樣樣都好好味咁

    回覆刪除
  10. 樣樣都好食, 真係開心呀!
    咁就祝你味味餸都煮得咁順利啦!

    回覆刪除
  11. 三頭六脾, 神奇女俠, 勁呀! 期待看看你的美食~

    回覆刪除
  12. 好文章,記ㄉ推一下喔!!! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  13. 黎緊星期四, 我都要整十六人呀 !!

    回覆刪除
  14. 煮咁多餸,最怕係煮到尾時,前面啲餸已經凍晒

    回覆刪除
  15. 個餐單真係好豐富 !!!!!!!!!

    回覆刪除
  16. 仲想問妳今日過黎做乜天

    回覆刪除
  17. 嘩, 好豐富啊 !  好厲害呀, 一個人煮咁多個菜 。

    回覆刪除