星期五, 9月 17, 2010

中秋團圓@前奏(留言2)

錯手刪除了之前這編的分享,要重新登出,唉.......

但你們的留言就無晒啦,重未睇添......



----------------------------------------------------------------------



昨天放假,但十分忙碌,

因為今天娘家及家人一行16人來我家食飯渡中秋團圓。



在我人生中,好像從沒有負責為家人在節日慶祝而下廚,

特別是在我家用餐,所以十分興奮,

不知她們為何這樣對我有信心呢?我亦對自己不大有信心煮16人的餐單。



昨天清早,拿着買餸車,到九龍城買香料及材料,

中午回家已經要預備部份餸菜了,

又到超市買點飲料,希望家人食得開開心心,中秋團團圓圓。



今晚餐單:



鮮蝦香芒米紙卷

柚子沙律

泰式燒豬頸肉

醉雞

香菇螺片生菜包

雲耳炒脆肉瓜

糖醋骨

清酒煮海蜆配韓國粉絲

清蒸大魚

鮮胡椒炒大蝦

老黃瓜煲豬展

青檸香茅梳打特飲

甜品:雲呢拿雪糕



今日放工,要回家加油呀!

8 則留言:

  1. 一个人~~ 好厉害!

    回覆刪除
  2. 煮十六人餸 妳真係好勁呀, 仲係有泰式, 中式同韓式, 我真係佩服佩服

    回覆刪除
  3. 哇~~盛宴  厲害厲害!
    YY, 我看了你在有線教做月餅呢,很好啊!

    回覆刪除
  4. Pandora 香傭講法文2010年9月18日 下午8:52:00

    勁, 請問要煮幾耐呢?

    回覆刪除
  5. 濃情朱古力碰上士多啤梨2010年9月20日 上午11:13:00

    好豐富呀

    回覆刪除