星期一, 4月 26, 2010

食譜也旅行之二@樂在明廚


明天開始備戰了,所以會在這幾天不會上blogfacebook啦!

但頭痛着,只有子曦爸幫我影相,

今次拍攝,沒有其他人能從旁協助、清洗,

希望能快手一點,能在這2天預備15款,在星期四拍攝順利呀!



再次感謝明報多倫多樂在明廚(雜誌)Angel

我再有機會與不同的朋友分享美食。


今次主題是復活節,所以有關雞與雞蛋、朱古力都成為美食的主題。
今期有兩款美食被選中刊登。
第一款是Super Tasty Spanish Roast Chicken
早前亦是跟了「天拿」做過的風味雞,
也在JAMIE OLIVER的書本中參考了這款美食。
感謝她們無私的分享。

 
第二款是原粒杏仁朱古力,
這款很美味,也很容易做呀!



今期的「樂在明廚」也有幾位我認識的Blogger

感覺很親切,當中亦有我的好友『小四』的食譜呀!


YyCake Yy Dessert (New) --- add. 我呀.......
歡迎入來交流呀。




17 則留言:

  1. 加油!等睇新書
    [版主回覆04/26/2010 16:27:00]哈...會,但而家都覺得自己好想瞓....

    回覆刪除
  2. 睇左你個原粒杏仁朱古力食譜,見到D杏仁朱古力好想食呀
    [版主回覆04/26/2010 16:26:00]哈..今次本新書都有呢個不同的食譜...到時你又整...

    回覆刪除
  3. 加油, 期待你既新作呀, 今次記住攪個簽名會..簽埋上次嗰本書
    想問杏仁朱古力既朱古力駛唔駛調溫架?
    [版主回覆04/26/2010 16:26:00]哈..諗諗佢.....
    朱古力..要架...

    回覆刪除
  4. 哈哈哈~你星期四打仗,我就星期三開始呢~ 啱啱佢哋先送咗d架撐嚟,明天仲有一批,頭痕 ing ~ 祝順利
    [版主回覆04/26/2010 16:56:00]你星期三...咁佢地都好密喎....
    辛苦你啦!!!你都要加油呀!!!
    今日又係送嘢來,但無人收,放在管理處咋...放工重要去攞.
    但我話唔好比咁多嘢我,因為我都有一大批....哈..
     

    回覆刪除
  5. 我睇見你同何師奶咁辛苦都覺得頭痕,睇嚟我都係冇乜出息,都係睇你哋玩好過啦!wahahahaha!
    [版主回覆05/25/2010 15:51:00]哈..咁遲先回覆你,我看來都唔係好記得講過d咪...

    回覆刪除
  6. 又出新書呀! 好厲利呀! 加油! 加油!
    [版主回覆05/25/2010 15:51:00]多謝你.

    回覆刪除
  7. 加油呀!!!!!!全力支持你呀!!!!!!!!
    [版主回覆05/25/2010 15:51:00]實在好多謝你.

    回覆刪除
  8. 濃情朱古力碰上士多啤梨2010年4月27日 下午12:51:00

    加油呀..努力呀..好多人支持你呢
    [版主回覆05/25/2010 15:52:00]實在太感動了...

    回覆刪除
  9. ※※※PUCCA※※※2010年4月27日 下午3:04:00

    嘩~~你上次登完唔係耐, 咁快又有~~勁呀
    [版主回覆05/25/2010 15:52:00]係...實在好得人鍾意...

    回覆刪除
  10. 個杏粒朱古力早前我都想整,但未落實開工呢! 你本食譜香港有冇架?
    [版主回覆05/25/2010 15:52:00]哈..呢款真係好好味...
    香港好似無...sorry.

    回覆刪除
  11. 你本新書大約幾時出,到時翻個親筆簽名先
    [版主回覆05/25/2010 15:53:00]書展....我都好緊張...無問題.

    回覆刪除
  12. 我今日喺西環十蚊店見到有大量好靚嘅包裝袋,係我喺其他店未見過,即時唸起你,忙完就去行吓睇吓有冇嘢啱你吧!
    [版主回覆05/25/2010 15:53:00]多謝你...等我得閒d,過開海先看看啦!!!

    回覆刪除
  13. 努力努力!你一定得!!
    [版主回覆05/25/2010 15:56:00]好多謝你....接近完成了.

    回覆刪除
  14. 加油呀, 等妳新書出呀
    [版主回覆05/25/2010 15:57:00]好多謝你...

    回覆刪除
  15. 努力加油......支持你!! yeah~
    [版主回覆05/25/2010 15:57:00]實在好多謝你.

    回覆刪除
  16. 好耐無見呀, 有時間來坐下呀
    [版主回覆05/25/2010 15:57:00]哈..好呀!!我都開始得閒...啦!!!

    回覆刪除
  17. =)
    [版主回覆06/12/2010 10:52:00]也有你的食譜...哈..

    回覆刪除