星期一, 12月 29, 2008

新年前夕聚會@藍色大門

有幸被仙姐邀請出席昨天的聚會,今次聚會亦很特別,因為會一齊預備食物後,來一個開心晚宴。

相信這是2008年最後一次聚會,因為大家已經開始傾談2009年的多項聚會的食物了,很期待能再次參加。

今天女工人數很多,有15位,雖然有幾位早走,但晚宴都超過一席呀!

本應打算在露天型爐前,滿有聖誕節氣氛下的環境下晚宴,可惜下着大雨,要轉移玉步到內室進餐,但卻沒減大家的氣氛。




先來看看餐前小食。由Anne主理的。义燒酥由Erica帶來的。

由仙姐Erica豬小姐及大家幫手的聖誕節必食的panettone




Erica、陳maycherryvanlily 及我都有份一齊主理的覆盆子朱古力撻,
最終都無食,全部瓜分取回家。


vanlily主理的栗子杯及Puff


開飯啦!



生豪及餐前香濃周打蜆湯,蜆湯很多材料,
飲完都飽了,但很美味,雖然飽,但都很想再飲。




這是由Rachel主理的salmon mousse with mango and avocado

and

cherry tomato salad with mozzarella and rocket

真的很好味,回味、回味。



白酒煮花螺,少少辣容易入口,很入味。

生菜包,生菜無影相及咖哩薯仔牛腩,同樣好味。




大師的型爐乳豬釀鵝肝出場啦!


到最後,由大師第一次主理的乳豬釀鵝肝,最初看見大師預備食材時,樣子沒有笑容,有點擔心而期待的樣子。晚餐後,乳豬出場時,大家都非常興奮,亦等不到進入室內而在型爐旁,大家拿着自己的餐具、酒杯,在沒有雨水的露天型爐前一齊為大師舉杯,這次大師很開心,很像小朋友得到他最愛的禮物一樣,開心到跳起,真的是跳起,如果當時大家有錄影機,必定拍下大師的開心興奮而滿足的樣子,最後亦不斷講解他的大作過程,而且還很有信心地,再來一次,很期待呀。






36 則留言:

  1. (Empty)
    [版主回覆12/31/2008 13:51:00](Empty)

    回覆刪除
  2. 好完滿的2008年聚會,我都感受到妳們的喜悅 
    又一開心的一天,盡興的一晚
    [版主回覆12/31/2008 13:52:00]這天真係非常開心,能與她們一齊整嘢食...
     

    回覆刪除
  3. 隻豬仔~ 好得意呀~
    [版主回覆12/31/2008 13:52:00]其實見到有點.......但又好好味.

    回覆刪除
  4. 既難得又開心既聚會呵, 令人羨慕呢
    [版主回覆12/31/2008 13:52:00]我都期待好耐呀!!

    回覆刪除
  5. 每次入藍色大門,一定捧著肚子回家!非常開心的聚會!
    [版主回覆12/31/2008 13:53:00]係呀!!又食又拿....
    我都好希望下次在大門見到你呀!!!可以一齊整嘢食...

    回覆刪除
  6. 我都好想參加...可惜我一定無機會 ...好羨慕呀!多勁人多美食 ...
    [版主回覆12/31/2008 13:53:00]哈....你住咁遠............
     

    回覆刪除
  7. 難得有志同道合的朋友一齊合力搞好一切,好一個愉快的聚會!
    [版主回覆12/31/2008 13:54:00]係呀!!我都好期待這一天呀!!

    回覆刪除
  8. d食物實在太好味! 而家都仲回味緊呀!
    [版主回覆12/31/2008 13:54:00]哈..係呀!!!我包包重未食晒....

    回覆刪除
  9. 睇黎今次又係飲飽食醉啊~~~~~~~一班女工真係好勁呀!!
    [版主回覆12/31/2008 13:55:00]係........淨係乳豬都好滿足,最滿足係見到大師個開心樣...

    回覆刪除
  10. 你就好喇, 成日有得去籃色大門開餐, 全部嘢都好正呀, 有啲喺街都未必食到, 見到都流口水呀!!! 
    [版主回覆12/31/2008 13:56:00]o...我都係幸運被點中咋.....
    期待下一次呀!!

    回覆刪除
  11. 每次的藍色大門聚會都睇到我眼鯨鯨...
    排場勁過d6星級酒店呀....
    你地真係幸福架jack....
    [版主回覆12/31/2008 13:56:00]哈....真係好勁架,想整就整,唔諗咁多....
     

    回覆刪除
  12. 藍色大門真係美食天堂呀~每次都睇到流晒水口呀~
    [版主回覆12/31/2008 13:56:00]yeah.......好多美食...

    回覆刪除

  13. 嘩 ... 個個都係大櫥黎
    [版主回覆12/31/2008 13:57:00]哈...我未到家呀!!只係學嘢多d.

    回覆刪除
  14. 好有氣氛, 隻乳豬焗得好鬼靚.
    [版主回覆12/31/2008 13:57:00]係,用自家型爐真係唔同架...

    回覆刪除
  15. 你地應該真係玩得好開心呀~!!! 羨慕屎人~~
    新年快樂~~~
    [版主回覆12/31/2008 13:57:00]好多謝你,你都係呀!!

    回覆刪除
  16. HAPPY NEW YEAR!   
    ><(((^>    送條快樂幸福魚比你啊!
    [版主回覆12/31/2008 13:57:00](Empty)

    回覆刪除
  17. 覆盆子朱古力撻我都好鍾意呀~
    [版主回覆12/31/2008 13:57:00]係呀!!超好味...

    回覆刪除
  18. 濃情朱古力碰上士多啤梨2008年12月30日 下午2:46:00

    藍色大門好多美食呀...好開心呢..一大班岩口型既朋友..又傾又講又玩..氣氛特別好
    [版主回覆12/31/2008 13:58:00]係呀!!勁開心又學到嘢...

    回覆刪除
  19. 食物真係豐富到不得了呀! 尤其係隻燒豬仔! 超吸引呀!
    [版主回覆12/31/2008 13:58:00]係呀!!個個都好滿足,食物水準又好得添呀!!!

    回覆刪除
  20. 好開心的聚會呢 .....
    d 食物好吸引, 好似喺出面買咁靚呀
    [版主回覆12/31/2008 13:58:00]係呀!!我都好期待下一次呀!!!

    回覆刪除
  21. 好美味又開心呵!
    [版主回覆12/31/2008 13:59:00]係呀!!!真想再來一次呀!!!

    回覆刪除
  22. (Empty)
    [版主回覆12/31/2008 13:59:00](Empty)

    回覆刪除
  23. 高手雲集﹐當然有好多好野食啦
    [版主回覆12/31/2008 13:59:00]勁人...好多勁人呀!!我來學嘢咋...

    回覆刪除
  24. 款款都好正, 好吸引... :)
    [版主回覆12/31/2008 14:00:00]係呀!!!重想食添呀!!!

    回覆刪除
  25. 哇, 簡直係大開眼界, 雖然無得食,但睇見都流口水!!!
    [版主回覆12/31/2008 14:00:00]我而家見到都好想再食就真....

    回覆刪除
  26. 我都update啦!
    [版主回覆12/31/2008 14:01:00]見到啦!!見到啦!!!你的報導好精彩.....

    回覆刪除
  27. wa  好正呀,個個都有十八般技藝呀
    [版主回覆12/31/2008 14:01:00]哈..我只學了半招咋...

    回覆刪除
  28. (Empty)
    [版主回覆12/31/2008 14:04:00](Empty)

    回覆刪除
  29. (Empty)
    [版主回覆12/31/2008 14:04:00](Empty)

    回覆刪除
  30. 嘩~大師的型爐乳豬釀鵝肝好勁啊!!
    [版主回覆12/31/2008 14:05:00]係呀!!這是最精彩圓滿的晚餐呀!!!

    回覆刪除
  31. YY, 新年快樂呀.
    [版主回覆01/03/2009 12:16:00](Empty)

    回覆刪除
  32. OMG~~~~~~~~~~~~~~~好豐富呀﹗ 籃色大門係Atelier定係餐廳? 好似常常聽到呢個名
    [版主回覆01/03/2009 12:19:00]哈...這裡真係美食天堂,製美食的夢工場呀!!!
    這裡又可以是餐廳又是別人的安樂窩....真係好多人都好想去架...

    回覆刪除
  33. 嘩, 又一肚滿腸肥琳瑯滿目的一餐!!! 真羨慕!
    有咁多咸點熱葷, 難怪個甜品要take away 啦!
    係 乳豬釀鵝肝, 定應該係 鵝肝釀乳豬 呢?
    [版主回覆01/03/2009 12:20:00]係呀!!!肥都要食呀!!!
    是旦啦!!總之好食.....

    回覆刪除
  34. 食物好豐富啊!有份參與的一定好開心!
    Happy New Year !!

    [版主回覆01/03/2009 12:20:00]係呀!!!係一個美的相聚呀!!

    回覆刪除
  35. 嘩......... 每樣都好吸引, 好想試呀............ 由其時呢個 乳豬釀鵝肝
    祝新年快樂, 事事順景 =]
    [版主回覆01/03/2009 12:21:00]最高潮就係這款美食出場時呀!!真的無得頂.

    回覆刪除
  36. 樣樣都好味, 見到都流口水, 特別是甜品LA, MY FAVIOUR
    [版主回覆01/03/2009 12:21:00]哈...甜品係每個人的最愛,但無主菜邊會到甜品呢....哈...

    回覆刪除