星期二, 6月 03, 2008

子曦第一次@學做飯

今日煮了海鮮帶子意粉及蜆肉有機南瓜湯,還有白菜添!



 


介紹下今日的廚師先!


今日為我們下廚架大師係!


登……登……登……登


   

.


.


.


.


.

.


.

.


.



五星級小廚師:子曦哥哥



 


 


子曦:我又嚟幫手呀!


媽媽:好啦!你拿張椅來啦!


子曦:好呀!


媽媽:今日整意粉好嗎?


子曦:好,......................咩呢架!


媽媽:蟹柳,你幫我開個包裝呀!


子曦:好啦!


媽媽:開完未呀!


子曦:未呀!


媽媽:咁我撕開先!


子曦:比我撕呀!


媽媽:好啦!唔該晒!撕細條啲喎!


子曦:係咪咁呀!


媽媽:係啦!係啦!點解越撕越大條架!



媽媽:子曦,你幫我開蒜頭呀!


子曦:薑呢架?


媽媽:唔係!係蒜頭!


子曦:蒜頭?


媽媽:我切開個蒜頭小小,你幫我去衣呀!


子曦:係咪咁呀!


媽媽:係呀!你做得好好喎!慢慢呀!小心手趾唔好察眼喎!好辣架!


子曦:好辣架!


媽媽:係呀!


子曦:隻手好痛呀!


媽媽:係咪手趾呀!


子曦:係呀!


媽媽:係呀!好辣架!手趾都會辣架!不如你去玩啦!


 



 


子曦:唔好!我幫你拆開包菜呀!


媽媽:好啦!放响個蒒到啦!


子曦:咁呀!


媽媽:係呀!好啦!唔該晒你呀!洗手先啦!媽媽要開火啦!唔可以再入來啦!好熱架,你出去玩啦!


子曦:好啦!




 

 


 


 


特別介紹下這個一至二人微波爐意粉盒比大家,好實用,只要將適量的意粉、水及鹽加入,照盒上的時間叮,就可以做到小量的意粉,不用開火啦!


這個盒,$10店有得賣。



沒有留言:

發佈留言