星期一, 3月 03, 2008

第一次『團購』聚會@Little four(美食篇)

四年一次的日子,229日來個『團購』的聚會呀!


多得Little four的積極,我們先可以有這天的收穫及愉快的一天,一行有六人,亦分別為AngelMC、雪雪兔及第一次見面的Rain,今次目的是要分貨,因為從Angel得知,上次在台灣旅行時買到日本靚靚包裝禮物袋,種類重好多好靚,所以Little four就發揮尋根的本色,終於在網上購得一部份的包裝禮物袋回來,今天我們相約再聚啦!


不單是包裝禮物袋,而且還有各人好有心思的拌手禮,今次真係大豐收呀!因為相片太多,所以要分两次發表,希望大家唔好介意,先看了美食篇,亦希望大家密切留意下一篇「第一次『團購』聚會@Little four(禮物篇)多謝!





今天我們選擇了這間日本餐廳,食物都可以接受,最出色是甜品的出現,當甜品一出,全枱人都『嘩』了一聲,在右邊的那枱客都同樣叫了同一款,你話這款草莓山幾吸引呢!不過自己因為食得過飽,甜品都係水過鴨背呀!


 


今天不單是食物,大家的話題都好投契,包裝、甜品、旅行、家品、鈎物……總之就係女士本色的所有話題都出晒啦!除了男人,其他話題都源源不絕呀!真係好期待下次的相聚呀!



沒有留言:

發佈留言