星期二, 1月 01, 2008

下半場

十二月廿七日星期四晚上


我們一行三人(我 / Cindy 及 Diana)又約了將會生日的小妹妹Tan Tan,為她預早慶祝呀!因她們常提起這位是小妹妹的小妹妹呀!因她還比Diana重要年輕。


我們相約在又一城的『EXP』,但之前當然離不開行下街啦!這是女性的特質呀!唔買都行下嗎?雖然都已是1227日,還有聖誕節的氣氛呀!但好多聖誕禮物都被收起或已賣到七七八八了,我們行了一會,因怕多人無位,亦沒有預訂服務呀,所以我們早一點坐下。


 


第一次見Tan Tan,真係是一個可愛的小妹妹,果真,好年輕,皮膚還好好,我都要好好保養下啦!


我們四位美女當然離不開談天說地,有講有笑。我們亦點了些食物,過得去呀!


Cindy認識當中的朋友,所以點的是最新鮮的,而且還有免費飲品添。我們傾到9時左右就離開了,因各位都要早早回家休息了。





7 則留言:

  1. 早晨!
    [版主回覆01/02/2008 13:03:00]午晏......
     
     

    回覆刪除
  2. 這間餐廳看似好貴喎! 不過可以一齊食飯見面,我相信無所謂啦!
    [版主回覆01/02/2008 13:03:00]唔貴架.....
    都幾好呀!!!

    回覆刪除
  3. 我好高興認識你呢
    多謝你地同我慶祝生日呀
    有機會我好想同你仔仔玩呀...佢好可愛呀
    [版主回覆01/02/2008 13:03:00]我都係呀!!你真係好可愛呀!!
    不用客氣,最重要係你喜歡呀!!生日禮物都係個日買架...希望你日日對住,但唔好食喎!!!
    好呀!囝囝最喜歡靚的姐姐架啦!!!

    回覆刪除
  4. 你版頭bannar好靚呀!我今日會出哂2篇blog ka la~~~~~~
    [版主回覆01/02/2008 13:01:00]哈...係咪一新景象呀!!同以住唔同呢?? 我都好鐘意呀!!!
    好呀!!精神好D咪上多D囉....我都等你D新蛋糕作品呀!!!

    回覆刪除
  5. ﹒﹒﹒我又要去﹗我哋幾時又再有gathering呀?
    [版主回覆01/05/2008 10:59:00]好呀..好呀!!!又抽一日呀!!一定會找你架....

    回覆刪除
  6. 看到妳影出嚟啲相,好似好好味,仲好靚添!

    回覆刪除