星期一, 12月 31, 2007

PCM訪問出晒街啦!

自從得到PCM雜誌的記者在BLOG中留言,亦得到厚愛而訪問我後,子曦爸成日行報攤看看這本雜誌出了我的訪問未,記者之前講過會在聖誕節出的,但都沒有呀!我亦不作追問,出了會好開心,不出亦無咩問題的,但今早子曦爸放假,又行過報攤,看看雜誌,今日終於出咗街啦!


本來這本雜誌出版日是01/1/2008(嘩!這個日子好有紀念價值呀!),但今天一早就買到了,而且重要係『珍藏版,我還未看到,子曦爸話在第二冊中的第26頁,重要是左右两大篇幅添!


我未看都好緊張,唔知咁多人看到我個真面目會係點呢?如果大家想看看我的貓樣或內容的報導,你們自己買本看看啦!哈……哈……哈……



 



沒有留言:

發佈留言