星期一, 12月 03, 2007

難得放假@赤柱

1126日突登放假,而選擇了星期一,是因為子曦返學,出街又無咩人,倆個人想去邊就去邊,這天我們選舉去赤柱,子曦爸可以拿着相機影下相,我就可以安心行下街看下風景,我倆真係好耐都未嘗試過咁舒服了,而且天氣非常好,不一定食好嘢去行商場,涼冷氣,只要舒舒服服過一天,已經好滿足啦!


我們選了一間在鐵皮屋內的大排擋,人人話好味,每日只做到下午5時就收工,而且這處都只有一間是食魚蛋粉,每人花$25就有一份套餐,有飲品、菜或魚皮及一個雙拼麵,都唔錯,雖然只此一間,但都有水準,不過不失。


 

赤柱以前舊的政府大樓已經重新起過都有一段時間了,現在才看到真物,洗手厠比以前好好多,而且還有一個圖書館,那天無緣入去看看,因為一入就知大件事,可能成日都在內面打書釘,所以子曦爸唔比我入囉,但一看圖書館前面有一幅牆,看見牆上太陽照落樹上影射出的倒影,真係好舒服,好自然,好靚,所以都不停在這裡停留,亦在大樓上找到一處影相及休息的露天花園,在那裡可以玩自拍呀!



傳聞中的jenny bakery真係不容易找到,找了又找,好不容易先問到人,原來從來沒有發現是有個商場仔,就在上面,可惜到逹時裡面卻沒有人,可能行開了,但都沒有等了,因為內裡的蛋糕曲奇都沒有,只有两件蛋糕,整餅工具,及幾支新鮮鳳梨汁,牆上重寫上「最近食材加價,所有曲奇都會加價。」一看,咪原來加價嗎?可能少了去蛋糕食材店,都未發覺添。而且地方不大,所以亦沒有再回頭看看了。



後來再到赤柱廣場坐坐,見到呢間雪糕店,好想食一杯,就咁用了$58買了两個球,你話貴定平呢?第一個球係椰汁紫糯米,好特別,所以嘗試下,都幾好味喎!下面的是香子蘭雪糕,無咩特別。


 

最後就走到新的碼頭看看,原來有船去蒲苔鳥喎!


之後離開了赤柱,我們選舉去買魚,係!你們無看錯,從來沒有提起我們有養魚的,因為真係好耐無處理過個魚缸,只係養水多啲,就算買了魚回來就好快回了天家,所以都無啲起心肝去理會,難得放假,一心走到太古個個魚類商場,有點失望,比不上旺角多選舉,唯有再出旺角再行行啦!終於用了百多元買了成缸彩魚,過了幾天重生了BB魚添,而家家裡好多條細魚仔呀!數過有成100條,還有幾條媽媽魚重未生添呀!


 



31 則留言:

  1. 幅樹既相好靚呀.....閒日放假先似放假o既.

    回覆刪除
  2. d 相係唔係 子曦爸影嫁, 好靚啊
    一家人c c 服服去relax 吓幾好呀

    回覆刪除
  3. d相好靚呀!!!!游游閒閒行吓街真係好舒服。。。
    妳手中的雪糕好似開心溶咁噃

    回覆刪除
  4. 好開心的一天啊!
    太古果個場好多shop都close左啦, 以前成個場都係賣魚, 而家有一大半唔係, 重要貴過旺角好多!

    回覆刪除
  5. ※※※PUCCA※※※2007年12月4日 上午9:22:00

    我都好想同老公係閒日去拍吓拖,影吓相呀~~~

    回覆刪除
  6. 我都好想去赤柱,成10年冇去過了

    回覆刪除
  7. 我之前d魚生了好多bb,諗住大咗唔用bb缸,點知無幾耐就比其它魚食哂,剩返1條

    回覆刪除
  8. 你幾多點去到jenny cookies 呀,咁快無嘢賣???
    你啲相影得好靚呀!

    回覆刪除
  9. 好難得你地有了小朋友都仲有這種閒情逸緻去拍拍拖呢...好羨慕...

    回覆刪除
  10. 我都好鍾意去赤柱0家~
    雖然遠0左 d,但係真係好有放假 feel....我次次都會去沙灘,下 d 鬼 b,好開心0家~

    回覆刪除
  11. 赤柱係一個拍拖好地方~ 我屋企d魚魚都好快返天家呀~ 搞到我地冇晒心機養魚...

    回覆刪除
  12. 好寫意的一天呢...
    我都幾鍾意赤柱, 嗰到有一種好悠閒的感覺

    回覆刪除
  13. 幸福小女人- Diana2007年12月4日 下午2:05:00

    你兩公婆好寫意呀!! 呢D拍拖節目最好..唔會太嘥錢, 但又好浪漫, 好舒服!! (唔知我幾時先可以同大少咁樣呢??)
    你原來去左太古個間水族館..我就係住個到附近, exactly~~ 你下次識黎探我啦!!! heeeeeeeee
     

    回覆刪除
  14. 冬天無咁熱,去赤柱好呀﹗仲要係平日無乜人,實在太舒服,太寫意了。
    以前我都好鐘意係大排檔食早餐,通粉或三文治都好正。

    回覆刪除
  15. 你影啲相好靚, 放假行下赤柱好RELAX.

    回覆刪除
  16. 我都好耐冇去過赤柱啦 ~ 你同老公好sweet咁去拍拖, 羨慕屎人啦 ~

    回覆刪除
  17. 你影d相好靚呀!一定係用專業相機影啦!
    我都試過養魚生bb呀!又係成百條架!!但而家冇養喇!懶得去照顧呢!嘻

    回覆刪除
  18. 我都間唔中會寺STANLEY行下架 個FEEL真係好正!! 又舒服!! 平日去真係正好多喎 又小人又唔駛迫 你有無去JENNY'S BAKERY買COOKIES呀?!!

    回覆刪除
  19. YY cake:
    你唔好嬲啦!你每一篇網誌我都有睇,絕無懶惰架!
    而家我每日都係用好少時間逗留係呢度,所以唔能夠每個blog友都留到言呀,每次我都係間歇性留少少咋!
    我見你近日通常都係鈎嘢,我又唔想成日都話:嘩!好靚呀...咁表面(靚就梗架啦!),所以我咪少咗留言俾你囉!Sorry呀!
    而家阿仔做緊我出d卷,我先可以抽時間上嚟耐d,一陣又要同佢對卷,又要教返佢錯咗嘅嘢......
    呢個12月我會忙到18號,到時我又可以活躍返架喇!....但係我仍然會睇你地嘅blog架!
    你同老公真係好恩愛呀,久唔久就會去拍拖....我地都想呀,但係成日都習慣咗有阿仔一齊,分開一陣都會掛住佢,所以成日都三人行呀!

    回覆刪除
  20. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2007年12月4日 下午7:30:00

    好浪漫 sweet sweet 呢

    回覆刪除
  21. o係你相機下的赤柱靚左好多呀~

    回覆刪除
  22. 我都好鍾意行赤柱ga

    回覆刪除
  23. 赤柱是一處給我最多快樂回憶的地方 我很喜歡這地方呀 !

    回覆刪除
  24. 赤柱!我都好想去行吓。一於跟妳一天遊行程,thank you 哂!

    回覆刪除
  25. I went to Stanley for the first time in more than 20 yrs this March... what a lot of those shops in alley and saw the beach too.  Wah, your ice cream was even more expensive than BOTH of your lunch together... What a nice day outing for two of you !

    回覆刪除
  26. 我都要搵日去吓赤柱影相先^^
    我都有養魚架, 你買的是不是孔雀魚呀!? 有無買豐年蝦比BB魚食呀...加油呀! 買完魚番黎, 成袋魚放落魚缸, 對水溫, 慢慢再剪開膠袋, 對水, 最好等魚仔自己游出魚缸, 咁就更好, 一定唔會咁快番天家架!
    [版主回覆12/08/2007 10:22:00]多謝你呀!!
    係呀!!係孔雀,我都係買回來先將成包放入水,約1小時,之後就放在盆中再分開水及魚放入魚缸,但值到今天,已經食了一大半了....
    呢個魚缸係咪你家個個呀!!好正喎!!好以好大喎!好似請人回來整理咁架...

    回覆刪除
  27. 你有 D 相如果你唔講你去赤柱影, 仲以為係外國影. 哈.
    [版主回覆12/08/2007 10:20:00]哈....咁客氣呀!!
    有D係子曦爸影架....好多都好出色..

    回覆刪除
  28. 你d相好似d旅遊書咁, 好靚 啊 我上一次去赤柱已經是n年前柴娃娃年代了
    [版主回覆12/10/2007 12:58:00]哈....唔係掛....咁我咪可以出書囉.....

    回覆刪除
  29. 我成日唔係返工就困響屋企........
    而家天氣咁好....都好想學你咁去郊遊下啊....
    [版主回覆12/08/2007 10:19:00]出外行下人都精神D,你都好好放下假呀!!拍下拖都幾好的地方架...

    回覆刪除
  30. 誠邀下列人士

    -         
    各想去妊娠紋既媽咪

    -         
    想試用魚油丸的媽咪

    -         
    有關節痛既人

    -         
    想改善經期問題既人

    -         
    成日病想身體好 d 既人

    -         
    想改善便秘問題既人

    -         
    秋冬想大擦多餐但又唔想肥太多既人

    -         
    想去眼紋既靚女

    -         
    想媽咪皮膚靚靚既人

    -         
    有更年期問題既女士 ( 10 個有 9 個都覺得好訓左 )

    -         
    想去橙皮紋既人

    -         
    想狗狗既毛柔順既人 ( 我隻狗狗食左一星期魚油丸 , 果然 d 毛柔順左丫 )

     

    I need product feedback

     

    if u want to try it for free ( 所有野都係用到一個月架 )

    msn me plz

     

    msn: riverpong_hk@hotmail.com

     

    你都可以擁有自己的日日有營,歡迎加盟

     
    [版主回覆12/08/2007 10:18:00]多謝你的分享呀!

    回覆刪除
  31. 我自己整架^^ 我之前玩水草造景架...不過現在玩整餅
    http://www.fotop.net/yokiwong/Aquarium
    有時間去參觀吓呀!
    [版主回覆12/11/2007 11:34:00]嘩....好得呀!!!
    好靚呀!!
    如果我有咁架時間及金錢,一定向你學師呀!!!

    回覆刪除