星期五, 11月 02, 2007

☆南瓜吐司☆―冷藏法

南瓜吐司冷藏法


再戰吐司,嚟個係病之前做的,所以大家唔好以為我病都咁努力,實際我真係病到瞓咗两日,一食藥無耐就眼瞓到頭暈,唔想瞓都要你瞓,食藥食咗两日,足足瞓咗两日,真係好耐無嘗試過咁啦!通常放假都會在家返轉個廚房,但今次就瞓咗响張牀,無得玩。


而家重有小小頭暈及頭痛,還有两日抗生素未食完,真係好病呀今次!


上週特登走到banking warehouse買了3kg高筋麵粉,把心一横,每次做包都好快用晒,今次買多d,可以慢慢用呀!重有本免費食譜取添。


溫馨提示:


因南瓜泥有水份,可能搓麵糰時要加小許高筋麵粉,令到麵糰無咁濕。


出來的效果不是太軟身,無咩南瓜味道。





材料:


A.


高筋麵粉                300g


砂糖                        6g


乾酵母                    6g


                            195g


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


B.


                            6g


冷卻的南瓜泥        150g


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


C.


無鹽牛油                15g


芝士絲                    小許


 


步驟:


1.      A用麵包機搓混,放入雪櫃一晚;


2.      拿出A麵糰放回室溫,排氣及分割滾圓,中間發酵20-30分;


3.      再加入BC;成型,最後發酵60分鐘,放上芝士絲;


4.      焙爐200度焙30-35分鐘,出爐,脫模冷卻。


 


 食譜:曾美子教你第一次做麵包



17 則留言:

  1. 好正.. 另外不如妳開始攪個gathering la.. thanks
    [版主回覆11/05/2007 10:34:00]因為你,開咗個blog聚啦!!

    回覆刪除
  2. 幸福小女人- Diana2007年11月2日 下午8:14:00

    休息多d呀!!  我知香港天氣好涼..小心小心呀~
     
    [版主回覆11/05/2007 10:35:00]都休息了好多,但好多嘢要做,無時停呀!!
    子曦就好返好多,有時只有少咳及鼻水囉....

    回覆刪除
  3. 嘩﹗麵包機同你已經人機合一。多多休息,等你的出爐麵包。
    [版主回覆11/05/2007 10:36:00]哈.....
    3合1....
    無啦!!呢個星期都無開爐啦!!

    回覆刪除
  4. 雖則鍾意整麵包,但不要掛住整嘛! 天氣轉涼,小心身體,多多休息,好番先整啦!
    [版主回覆11/05/2007 10:37:00]多謝你呀!!
    麵包我都是初哥,可能失敗多就會放棄呀!!

    回覆刪除
  5. 呢個麵包機真係掂~ 而且你都已經控制自如喇...勁!
    未好返就好好休息吧~
    [版主回覆11/05/2007 10:37:00]都唔係呀!!只係用它來搓粉咋....

    回覆刪除
  6. 岩岩病好就休息多d啦, 天氣凍左呀, 記得著多件衫, 唔好再冷親啦
    [版主回覆11/05/2007 10:37:00]多謝呀!!
    無啦....
    呢個星期都無開爐啦!!

    回覆刪除
  7. 好番未呀?
    [版主回覆11/05/2007 10:38:00]好多好多,但就勁咳....
    昨天先買了咳藥水飲.....

    回覆刪除
  8. 快d好番, 整多d包我哋分享呀
    [版主回覆11/05/2007 10:38:00]好呀!!好返再整......

    回覆刪除
  9. 幾昤拎d黎分享下先!~~~~~~~~~~
    [版主回覆11/05/2007 10:39:00]你想要,幾時都得啦!!!
    你又好返未呀!!

    回覆刪除
  10. 南瓜味 ~ 正呀
    [版主回覆11/05/2007 10:39:00]都無咩南瓜味呀!!

    回覆刪除
  11. 我係日式超市買到D南瓜粉,效果唔錯,亦無出水的問題,下次可以試下!
    [版主回覆11/14/2007 13:57:00]係呀!!用南粉都得呀!!無諗過喎!!多謝你呀!!!

    回覆刪除
  12. 整3個咁多!..又幾靚丫!
    [版主回覆11/14/2007 13:58:00]係呀!!多就多咗d,但都分晒比人啦!!!

    回覆刪除
  13. hi ! 我想問 banking warehouse 係邊度黎, 我想去買!我剛開始整包。 
    tks
    [版主回覆03/12/2008 17:09:00]http://www.bakingwarehouse.com/2004-04/index_2005_03.asp?language=Chinese
    你看這裡呀!!!

    回覆刪除
  14. hi ! 我想問 banking warehouse 係邊度黎, 我想去買!我剛開始整包。 
    tks

    回覆刪除
  15. thanks ! 睇左啦. 不過旺角近我d. 我去開"二記"
    [版主回覆03/14/2008 10:27:00]旺角我就去信和六樓個間...都幾多嘢買...
    http://www.cakeslibrary.com/

    回覆刪除
  16. 多謝你呀. 我都係開始整包. 老公同二囡好鐘意食包.
    [版主回覆03/14/2008 12:21:00]我個囝鍾意食白麵包多d呀!!!

    回覆刪除
  17. 多謝你呀. 我都係開始整包. 老公同二囡好鐘意食包.

    回覆刪除