星期二, 5月 22, 2007

子曦5月25日两歲人仔生日

這個人仔又大一歲啦!!上年有為他做了個60人的生日會,

今年都有好多人問我會唔會再開生日會,

我都心大心細,因無咩時間預備,雖然都係我請客,

亦不想朋友買好多玩具呀!!衣服呀!!!!又比利是......等,

但今年未到生日,都已經收到禮物了,

我好喜歡一班朋友相聚,

所以今年都會約一班朋友同子曦食飯呢!!

又諗,為他做一個什樣的蛋糕呢??

他喜歡波波,現在更加喜歡車車,

如果要做一輪車,我就頭痛啦!!

好像做個波波蛋糕會容易好多喎!!!點呢????點呢?????

這張相片是上個星期17/5/07為子曦剪頭髮時拍下的.

他以前不喜歡媽媽為他剪頭髮,令次他坐定定被媽媽剪,

但就不要那個包着脛的膠圍巾,所以剪到成身都係.

你看....我靚唔靚仔.



22 則留言:

  1. 子曦兩歲呀?? 好似好大個咁o既....

    回覆刪除
  2. 我都有同感呀..我覺得佢唔似兩歲人仔呢..

    回覆刪除
  3. 你囝囝一d都唔似兩歲~~佢嗰樣仲大過我個囝!

    回覆刪除
  4. 睇o黎真係波波蛋糕易過車車蛋糕喎!!

    回覆刪除
  5. 手長腳長, 將來一定好高大靚仔呀~~

    回覆刪除
  6. ※※※PUCCA※※※2007年5月23日 上午8:52:00

    佢個post好型呀

    回覆刪除
  7.   Karen / smallcow   子曦真係只有两歲咋,可能影相會大個d. 師奶仔   你囝囝幾歲呀!!! GRACE   可能做一個8寸蛋糕,上面加一個半球體的波波,蛋糕邊可能加一條火車車路圍着,車路放着一輸自製或真實的火車頭,你話好唔好呀!!!咁咪一個蛋糕,两個心願囉. NaNa   可能似爸爸啦!!!爸爸都成5尺11寸呀!!!對眼最似,單眼皮. FUNPUCCA   哈...哈....係呀!!!好難先影到嫁,他成日都坐唔定.

    回覆刪除
  8. 你仔仔好老積, 好似返K1咁.  Happy Birthday to your son

    回覆刪除
  9. 我遲子曦1日生日, 我26號生日架

    回覆刪除
  10. 我囝囝二歲二個月!

    回覆刪除
  11. 又剪得好好WOR ..係囉佢真係唔係好似2歲咁細個..好似好高咁呀

    回覆刪除
  12. Jenny Wong   多謝你的祝福呀!!!!咁咪好囉,返學唔伯被人蝦.
    大楷B媽媽   生日快樂呀!!!你會唔會為自己做個生日蛋糕呀!!!去邊到慶祝呢!!!
     
    師奶仔   原來係哥哥仔,你好呀!!!
     
    Mm&Jj 多謝,已經幫他剪過好多次,不過次次都唔同,今次叫做最好.

    回覆刪除
  13. 好厲害! 可能招聚到 60 人開party...預祝子曦生日快樂, 快高長大, 主恩常偕!

    回覆刪除
  14. 我都有同感...佢一啲都唔似兩歲吖 祝子曦生日快樂!快高長大!身體健康!

    回覆刪除
  15. 子曦的坐姿好豪邁呀~~~ 生日快樂~

    回覆刪除
  16. Happy Birthday to You Happy Birthday to You Happy Birthday to 子曦~~ Happy Birthday to YOU~~~~     

    回覆刪除
  17. happy birhtday啊.. 仔仔感覺好高,不像2歲~

    回覆刪除
  18. 集體回應 Lilian 係呀!!不過他好多"粉絲"嫁.多謝你的祝福呀!!! cream 多謝您呀!! 黃夫人 哈哈!!!!係呀!!多謝您呀!!! 大楷B媽媽 謝謝!!!! Bottle 多謝呀!!!

    回覆刪除
  19. 好似遲左... 子曦生日快樂...快高長大... 聽教聽話~~~

    回覆刪除
  20. 子曦, 姐姐補祝你生日快樂

    回覆刪除
  21. 集體回應: 1號 唔遲呀!!!唔遲呀!!!!多謝你呀!!!
    Cindy 多謝姐姐.

    回覆刪除
  22. 我個女都係五月廿五生日, 佢今年一歲~

    回覆刪除