星期五, 4月 27, 2007

有機黑白豆漿

同日加映有機黑白豆漿,豆漿都有一斷時間沒有做了,今天有時間,一於再拿出好耐無用過的豆漿機來做一次啦!!!

先洗淨黑白豆再用水浸一斷時間,看這張相,仍然未飽滿架,再要繼續浸下.

這樣的濕豆就可以了.最好就浸4小時左右.

我會用多一個過濾袋,雖然部機都有過濾網,但都想格得清一點.

我用三杯仔(機附的杯)1500ml水,開機.......................等,因會自動打碎及煲好.

煲完後,用一對快子,捲着布袋,扭乾豆漿.


加白糖就飲得啦!!!!




4 則留言:

  1. 見妳整豆漿....先醒起自己部豆漿機好耐都無攞出來用~~~等我攞番出來整吓豆漿先得 妳呢隻杯我都有呀

    回覆刪除
  2. 哈....哈.....係呀!!我都好耐無做啦!!!d嘢唔用好容易壞,我做完之後,飲下d豆漿好似有d生豆味,我不放心,所以倒出來再煲過一次呀!!!

    回覆刪除
  3. ※※※PUCCA※※※2007年4月28日 下午5:44:00

    我都好耐無整過豆槳LA,因為係用攬拌機,煲完先隔渣,要好好體力先得@@

    回覆刪除
  4. 我之前個部都係用攪拌機,但用了這部就開始方便好多,當時看了,唔係太貴,所以買了.$29x,屈xx.

    回覆刪除