星期二, 11月 21, 2006

朋友的家-康樂園

大門口

其中一各

入門口花園

泳池邊

二樓客房

11月19日,朋友邀請我同bb一齊去她家--康樂園,其實當日都有成過百人去,亦安排四部旅客車接送,就是要參觀她的屋子,不是要炫耀她幾有錢,而是想話比大家知,她的財富,你都可以擁有.

這僮房子面積有5000幾尺,連最底個層共有五層高,你話豪華,又唔可以咁講,靚.............都幾好,不過每個區就有不同特色,例如有日式房間,亦有日式沐浴房,有好多羅馬特色柱,花園,亦有比較現代的客房.亦有一個可容納100人的地牢,可開party用.

而我只知道,囝囝個日走上走落,每層行來行去玩,囝囝特別看到個泳池,開心到大聲叫,可能他見到泳池水浮下動下,在泳池邊行來行去,真的怕他跌落水呀!!!


 


2 則留言:

  1. 哈哈, 好大間屋呀..下次唔該影埋佢個廚房, 我最羡慕人家的廚房大......

    回覆刪除
  2. 哈!哈!!係喎!!!個日無影到,因好多人做嘢食呀!!!不過個廚房會令你好失望,因個主日唔喜歡自己下廚,所以個廚房可能比起你個的,還要細小呀!!!

    回覆刪除