星期四, 7月 14, 2011

第三個BB終於出世啦!



收到新書的內容,好像預期他會出世,
所以興奮度只有「8」,
餘下的「2」,
可能要正式收到新書先會有那種興奮心情。

這本書,比起前2本辛苦得多,
因為還要預備包裝的禮盒,下的功夫更多,
而且因為包裝的原素,
在選擇點甜的過程中,也有點難度,
所以書中的甜點,也是我嘔心瀝血的食譜,
希望大家也會喜歡啦!


新書會在今年書展見大家面,

還有折扣優惠,大家萬物錯過啦!!

書展日期:2011720-26



 新書簡介

書名:自家製節日心思甜品 

作者 :  YVONNE POON

出版日期:2011年7月20

價格:HK$75

ISBN : 978 988 8059 22 5



內容簡介:

在一年裡,會有很多不同的節日,每逢節日來臨,朋友們/親友們也會特別為着這些節日而花盡心思,預備一份別出心裁的禮物送給致愛的另一半、朋友及家人,當花盡心思後,原來也是全無新意、千篇一律的禮物,如果更想你的至愛留下深刻印象,不彷再花些心思,自己親手製作一份獨一無二,別出心裁的禮物,當送到情人、家人及朋友面前,相信必定令他們留下深刻的印象,而且這份禮物還可以放進口中,慢慢品嚐你親手做的心意,那種獨特的甜味,令人回味無窮。

書中教大家做出多款不同種類的節日小甜品,有多款曲奇、批、撻、結婚小蛋糕、生日蛋糕、Cupcake、朱古力糖果、蛋糕、果醬、中式糕點等,加上花點心思的精美包裝,必定能令人喜出望外。


專為甜品而設的交流平台




YyCake Yy Dessert  

51 則留言:

  1. yeah~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 支持!!!

    回覆刪除
  2. 首先恭喜你呀~也祝福这本书有好的销售成绩
    所有的甜点都很精致。。我想要做的话 难度真的超高耶!
    那么美丽又精致 做了也不忍心吃呀~

    回覆刪除
  3. 期待您本新書.  祝您大賣.

    回覆刪除
  4. Sesame Handmade 芝麻工房2011年7月14日 上午11:58:00

    正ar....呢本書我一定會買....前作我都買左呢...獲益良多ar...多謝晒..

    回覆刪除
  5. 祝新書大賣~ Yeah~!

    回覆刪除
  6. 靚到癲呀!!!!!!!!!Yvonne你係得既, 辛苦都值得~~~恭喜!!

    回覆刪除
  7. Iamcherry_____________2011年7月15日 上午2:51:00

    我一定會支持您!!!!!!! 上次出個本我都有買架

    回覆刪除
  8. 本書看得到放了很多心思………(讚)我ー定會買
    咁!22/7/11你會係書展嗎?希望見到你

    回覆刪除
  9. 十卜十卜 買左有冇得簽名呀! 嘩哈哈!

    回覆刪除
  10. wah~~~yy好厲害啊~~~~~~ 看幾頁就已經覺得好美麗了呢!! 真期待可以快快跟它見面~~

    回覆刪除
  11. 你本書好靚呀, 我一定會買支持你啦~~~~
     

    回覆刪除

  12. 見到啲cupcake知你用咗好多心思,我like隻bear呀!

    回覆刪除
  13. 我而家既心情同你一樣,興奮度已不高喇!
    我都係要等到書展先見到我的第三B啦!

    回覆刪除
  14. Congratulations!!
    Your works are more and more beautiful & skilful.
    Support you~

    回覆刪除
  15. Yy 恭喜呀。書展去cc先。

    回覆刪除
  16. 恭喜啊! 好野~~我等緊咖!隻小熊好靚啊!書展我就未必去到喇!不過書店係咪同日(20號)出呢?

    回覆刪除
  17. Congrats! 我看個標題, 以為你生左第3個bb

    回覆刪除
  18. 恭喜晒,我一定會買本

    回覆刪除
  19. 恭喜晒,靚到無話可說!

    回覆刪除
  20. 今次本食譜好靚呀,我唔識整甜品都要買本嚟珍藏!

    回覆刪除
  21. 恭喜晒你啊! 本書真喺好靚呀! 一定會大賣的.

    回覆刪除
  22. 恭喜,,, 我買買買﹏實買, 你勁勁勁﹏大賣.

    回覆刪除
  23. 好正, i love cuptake & baby cookie,  有無介紹埋材料係邊度買 ?

    回覆刪除
  24. Yy, 我地卒之等到了!好靚好好心機 ~ 做和寫成的一本書,一定暢銷!我妹妹會上書展同我買咗後叫我外甥帶過來的。好心急想睇! http://www.ricebowltales.blogspot.com/李珍

    回覆刪除
  25. 恭喜!!!祝新書大賣~

    回覆刪除
  26. 恭喜您. 我會叫hk親友代我買. 寄空郵比我. 支持您.努力加油.子媽.

    回覆刪除
  27. 恭喜老師!!支持妳!

    回覆刪除
  28. 恭喜你. 我會去書展,會買呀!

    回覆刪除
  29. 一本比一本靚, 支持你!

    回覆刪除
  30. 去書展一定買,雖然未必跟到你整,不過咁靚買黎欣賞都好

    回覆刪除
  31. 師傅,我整左馬卡龍喇,不過唔成功,你得閒就過黎睇下,俾啲意見我吖,thanks
    http://hk.myblog.yahoo.com/meimei_mami/article?mid=4792

    回覆刪除
  32. wow~ 原來你出第三本...... 我第一本喳...... 你本都好精美好靚~ 我要再努力加油!

    回覆刪除
  33. WOOOOOOW!!!!! CONGRATULATIONS!!! I recon. that is a NICE book!! Could I get the signature? HEEHEE!!!  Good on ya! Regards Isabel

    回覆刪除
  34. 恭喜!!!祝新書大賣~

    回覆刪除
  35. 嘩,靚到暈呀!我要簽埋名!

    回覆刪除
  36. 恭喜 ! 一定幫襯 ! 預祝大賣成功 !

    回覆刪除
  37. 靚到不得了 ~ 支持

    回覆刪除
  38. 恭喜 , 恭喜 , 齋睇個小小都巳經非常吸引啦 .....

    回覆刪除
  39. Hello!! 小妹星期三去書展買左喇!!!! 很用心的一本 食譜書!!!

    回覆刪除
  40.  Congratulations!

    回覆刪除
  41. Congrats! 你整d野好令令ah

    回覆刪除
  42. OH My GOD!!! It looks great, I'll buy it when I come back to HK!!^^

    回覆刪除