星期一, 5月 30, 2011

紅橙(血橙)朱古力慕思蛋糕-附食譜

多做了一個生日蛋糕送給子曦,

帶回教會,讓弟兄姊妹也能與子曦一同慶祝生日,

子曦多開心呢。


弟兄姊妹說:「子曦,我哋要同你唱生日歌喎!」
子曦:「唔使啦!」口吻卻變成大人一樣?唉……

這款蛋糕多層次,口感也很豐富,
而且紅橙與朱古力真的很配襯,
人人也大讚這蛋糕很美味,
不多入廚的姊妹,也很有誠意地問我,我想要食譜呀!

做蛋糕不難,最難相信也是那種原動力,
亦更難的是,要找一班朋友與你分享,
真的要有時機,就算閒時多做,
也沒有朋友與你一同分享,
也是沒樂趣呀!是嗎?
子曦正日生日的「香芒紅桑子夏洛蒂蛋糕」還有半個在家中,
浪費卻不捨得,星期六沒有吃午餐,
我就一個人獨吞半個5寸大蛋糕,
雖然很好味,但多食也會壞肚皮。
心想,多一個人與我分享,是多好呢!

食譜已經在apieceofcake.com.hk刊登

專為甜品而設的交流平台




YyCake Yy Dessert  





31 則留言:

  1. 好想食呀!好醒胃吓!
    [版主回覆05/30/2011 13:15:00]都幾好呀!!夏天啱晒.

    回覆刪除
  2. 等你POST食譜, 我一定會跟住做一次,,^^
     
    [版主回覆05/30/2011 13:16:00]要耐心等下,因為要打.

    回覆刪除
  3. 好靚呀!!
    [版主回覆05/30/2011 13:16:00]多謝你呀!

    回覆刪除
  4. 真係好想食呀,快d post 個食譜啦
    [版主回覆05/30/2011 14:01:00]ok,ok....快架啦!!!

    回覆刪除
  5. 我有次跟ar b個食譜整過血橙味mousse... 不過唔係好出...你係用store bought puree定新鮮血橙?
    [版主回覆05/30/2011 14:19:00]因為血橙d味唔係好濃,所以都會加橙茸,及橙酒,我都係用果茸呀!

    回覆刪除
  6. 嘩 yy, 你啲茶具同個 Cake stand 好靚呀 ! 個蛋糕尤其新頴可愛,睇落幾 light, 啱夏天食,等你食譜出咗,我一定會照住整 !  http://www.ricebowltales.blogspot.com/李珍
    [版主回覆05/30/2011 15:35:00]多謝你,但相信英國也很多,我都很想來英尋找寶物.....
    你的blog最近不能留言,要開了一個新blog(你用的blog)先得,但開了,也是不能留言....煩.....
    你囝囝真的很成熟,咋看,還以為是外國人....哈....
    相信暑假你家中必定很熱鬧,最愛一家人團聚,加上美食,多興奮.

    回覆刪除
  7. Google Chrome 前幾日維修,我都俾佢阻住上唔到 blog ! 而家整好啦,或者你再試下 ?! 哈哈個仔細個時大唔透,估唔到大大下變得幾沉實! ...... 係呀!過黎行下呀,我帶你去買個夠本 !!
    [版主回覆05/30/2011 16:19:00]係呀!!又要試試先...
    囝囝囡囡長大是很自然的事,最重要都是知道自己想點,不一定有成就,只要能面對生活,面對自己,照顧到自己及將來的家庭,已經是心滿意足了.
    本想6月會到英及意,但因為老公假期推遲了,不能與妹妹及妹父同行,加上暑假,機票實在太貴了....

    回覆刪除
  8. 你的蛋糕實在太吸引了,希望能盡快見到你的食譜。能給我老公一個生日益驚喜!
    [版主回覆05/31/2011 13:18:00]你老公幾時生日,等我預時間出...哈..

    回覆刪除
  9. 有個會煮食的媽媽, 當然開心.
    生日快樂啊小朋友 !
    [版主回覆05/31/2011 13:18:00]煮食都係好簡單咋....

    回覆刪除
  10. FORGET THIS CAKE~
    [版主回覆05/31/2011 13:18:00]多謝你.

    回覆刪除
  11. 能搵到知音人....真是樂事 !!弄了美食.....與多人分享....就最開心 !!
    [版主回覆05/31/2011 13:19:00]無錯...志同道合真係好難...重要係好投契重難.

    回覆刪除
  12. 你件新玩具果然買得超值,影出嚟效果好靚!
    [版主回覆05/31/2011 13:19:00]個日回家再看,真係唔錯.重想買多幾個添...哈..

    回覆刪除
  13. 個蛋糕好靚呀,周邊既裝飾好吸引添!!
     
    [版主回覆05/31/2011 13:20:00]多謝你,都係平時買下買下的成果...但開始多起來.

    回覆刪除
  14. 好正啊~等你POST食譜,我都想試下~先行謝謝!
    [版主回覆05/31/2011 13:20:00]要慢慢,因為好多嘢要做.

    回覆刪除
  15. 但願我能同妳分享!
    [版主回覆05/31/2011 13:21:00]哈..呢款....好快清晒,因為人多.

    回覆刪除
  16. 個蛋糕好fresh, 我等緊妳食譜呀

    回覆刪除
  17. 真的好期待你的新書呢!那紅橙又係咪等於血橙呢?因為見到有d人叫紅肉橙做血橙呢!

    回覆刪除
  18. 唔好意思!我大頭蝦!再睇多次原來大標題寫咗囉!!!hahaha

    回覆刪除
  19. 見過好多血橙蛋糕但未食過血橙呀,係咪都係橙咁嘅味﹖ 期待食譜啊~

    回覆刪除
  20. 雖然我做蛋糕技術仲好差,實在好喜歡做餅,當做到一個滿意嘅cake時,那份滿足實在難以形容! 因家中無人好cake,所以我唔怕羞,專揀朋友生日,藉詞送餅實想做練習!

    回覆刪除
  21. ur cake 好得意同好靚,好想食,我至like 既chocolate cake, perfect with orange tooo!!!yummy!!!!

    回覆刪除
  22. 個蛋糕裝飾好靚呀 

    回覆刪除
  23. 好靚的蛋糕,用心的裝飾

    回覆刪除
  24. 看圖已經覺得好複雜

    回覆刪除
  25. 起初重比個名嚇親添 , 點知到見到個 cake 時實在愛 c 佢囉  , 哈哈 .

    回覆刪除
  26. 呢個蛋糕好多層次, 真係要比心機整先得!   期待妳的食譜!
    妳個Cake Stand好靚呀!

    回覆刪除
  27. 正!
    [版主回覆06/03/2011 11:06:00]你好利害,一次過留18次言係不同的分享,我要極速回應你....

    回覆刪除
  28. 乜野係血橙 邊度買呀?
    [版主回覆06/10/2011 10:34:00]好少有,你看看出名的超市,可能找到,但唔多.

    回覆刪除
  29. 你教五教人整蛋糕架?
    [版主回覆06/10/2011 10:35:00](Empty)

    回覆刪除
  30. 你講得啱呀. 做餅之後找人分享不易, 好似我是做餅初哥, 要不斷練習才成功, 未成功之前找白老鼠很難, 當找到了又每次都試食同一款餅, 連我自己都試到怕.
    [版主回覆06/14/2011 09:37:00]哈.....係呀!!係呀!!我初時都係咁....
    但我又唔會無啦啦整咁多去派....

    回覆刪除