星期一, 10月 18, 2010

蜜桃紅茶果醬

蜜桃紅茶果醬

一款很想做的果醬,因為時間問題,遲遲未開工,

上星期見到挑駁梨及水蜜桃很靚,忍不住買了6個水蜜桃回家。

等它成熟,就開工煮果醬。

它的清新,它的香味,加上紅茶的獨有香味,有誰不愛呢?

配上麵包,鬆餅,實在太回味了。




YyCake Yy Dessert (New)

20 則留言:

  1. 望落個樣好新鮮,睇到都想食!

    回覆刪除
  2. 好想吃呀 見你啲製成品 我都想試做下果醬

    回覆刪除
  3. 如果呢個係我聽朝嘅早餐就好啦 , 哈哈 .

    回覆刪除
  4. 依... 又幾好組合wor~ 桃同紅茶又真係啱味~~

    回覆刪除
  5. 嘩!! 見到你自家製既果醬, 真係要唱首歌...晨早起牀....清新開朗....陽光温暖.....帶着無限愛......

    回覆刪除
  6. 果醬我阿女好鍾意,不過我冇乜心機研究!

    回覆刪除
  7. 用嚟搽麵包、鬆餅, 好有風味

    回覆刪除
  8. 聽個名就已經吸引死我啦!

    回覆刪除
  9. 啖啖肉既JAM~~~正! S

    回覆刪除
  10. >U< 好美啊 YY真的很厲害 >U<////// 塗上了您做的果醬, 鬆餅就變得更更更吸引了啊

    回覆刪除
  11. 桃子配紅茶應該好好味! 我都好耐無整果醬喇. 因爲嫌消毒瓶子的工序麻煩...

    回覆刪除
  12. 濃情朱古力碰上士多啤梨2010年10月20日 上午11:47:00

    自家果醬正呀..早餐用黎塗麵包一流呢

    回覆刪除
  13. 有紅茶香味感覺很好呀

    回覆刪除
  14. 呢排啲桃駁李真係好靚!

    回覆刪除
  15. 我仲未得閒理我 d 桃駁梨添 !!

    回覆刪除