星期四, 7月 30, 2009

水蜜桃

某日行過有機店,順道買點菜,

看見有福岡來的水蜜桃,很想食,

但先問問價:「$68一盒(2)」,

嘩…超級貴呀!

想了一想,猶疑了一會,都係買一包菜算吧!



付錢那刻……

店員講:「做咩唔買桃食呀!」

YY:「咁貴,點食呀!」

店員講:「好香好甜又多汁喎!啱啱返架,好新鮮架!」

YY:「我都知,我都好想食,但咁貴,我食唔起呢!」

店員講:「而家買21喎!」

YY:「吓!係呀!咁咪平D囉!」

老版又出聲啦:「啱啱返咋,真係好平架啦,最多送多個富士蘋果比你啦!」


終於忍受唔住那種桃的香味,見平了少少,

這樣就用了$136買了6個福岡水蜜桃,1個富士蘋果。

本來2個都唔想買,而家一買就6個……

師奶係咪真係平少少就叫做有著數呢?

子曦見到:「我想食,我想食,但唔要皮。」
切開,愛玩的他,食了兩啖就唔想食,

細路!你真係食米唔知米貴呀!



這刻我單手影相,單手招呼子曦,真係影到手軟兼手震………






子曦爸見到就講啦:

「做咩買咁貴的水果?唔貴都唔食,有咩咁特別?(怪樣緊)

YY:「想食咪買囉……」



沒有留言:

發佈留言