星期五, 7月 11, 2008

一週年blog聚@水瓶座

070708約好一班好友相聚,Cindy話要慶祝她出blog聚一週年,Cindy自從與我出過一次blog聚後,成個人都活躍起來,聚會多到不得了,哈……你男友真係多得我唔少啦!連返學都要走堂,你係得架。


主角有(Cindy, Katherine, Joey, PUCCA, Irene, 柏琪, A La Claire Fontaine, 芝麻綠豆官,靚表姨, 丁屎, G3A4, martinmak:[:])


今次我們地點是在旺角的水瓶座,訂了一間大房,環境可以,食物水準幾高,真係看不出做得咁好味!而且環境自成一角,點玩都無問題啦!


但可借的是大多煙味,因為有個露天坐位,可以供食煙人仕專用,但跟本控制唔到啲煙吹入來,我真係有點受不了呀!




今天可以見返一年前的朋友,還有第二次出席blog聚的朋友,真係好開心,相聚總會令到朋友的友情加深認識,深信可以長久呀!


我這天掛住傾計,好少影他們大戰的相,你們想看就到cindy及丁屎 blog看看啦,好精彩架!


看看食物呀!



 


拌手禮!


 


joey的迷你小蛋糕,有13款,款款都唔同樣架,


一出場就全場嘩然呀!好吸引,


可惜我影得不好,你們去joey blog看看啦!


Irene的朱古力


芝麻綠豆官的餅乾

柏琪的合桃酥


靚表姨的曲奇



丁屎的蛋糕



Mui家姐雖然無出席,但都有禮物比俾我哋,好可愛呀!



這天亦是為Katherine慶祝生日呀!



借了Cindy的相片呀!Thanks!


可以出鏡的blogger,幾開心。




 


 


 


 


 


沒有留言:

發佈留言