星期二, 5月 27, 2008

鳥結糖@Joyce老師

上次食過Joyce的鳥結糖,二口同聲的話好好味,後來Joyce決定教我們一次,所以相約我們上星期六(24/05/08)到她家,當中有貓姐查查 ♡yoyo♡Agnes 、還因事未出席到的eRiCaJoyce首先問我們,你們喜歡軟身還是硬身呢?上次食的是硬身,我有軟身,比啲你們嘗試下,食了,所以大家選上軟身與硬身之間。我哋!哈……哈……係咪好煩呀!



Joyce老師做示範,原來食就好好味,但相信自己在家一個人實在無可能做到,還要誠邀一位大隻老先可以,又要快手,又要大力,又要一路打着蛋白,又要快將煮熱有140度或以上的糖漿與蛋白混合,又要一路打一路轉一路落勁熱糖漿,落了重要打,但唔可以慢,眼見打蛋器被糖漿沾著,重打到Joyce的打蛋器出煙,我們立即大叫,幣………啦!會唔會壞呢?而且用完的所有用具,要清洗都要用熱水煮過,因為沾得太多糖,所以做出來的都浪費不少呀!相信會唔見咗10粒以上呀!


 



你看,我們要合力先可以將混合好的鳥結糖倒出,


還一齊瓜分餘下在盆上即將浪費的糖呀!個個都話好好味呀!



後來做型,慢慢冷卻,開始用刀切開一粒粒,好啦!由我做啦,原先還可以切,切了一半,還有一半,但比之前冷卻了,成塊板咁,好硬,好難切,最後要Joyce的老公幫手切了一條,但出來的成品實在包唔到,所以我忍唔住等我來收尾,但知道回家幾日雙手都會好酸軟呢?


 


原來這次出來的鳥結糖比預期硬好多,可能落糖時落得太慢,Joyce好不滿意,好唔想我們取走,我們當然立即起哄,哈……味道真係好好味,唔可以拿走勢死都唔得呀!


 


今次學了好多嘢,特別學習點樣煮糖漿,


點樣拉糖測試完成,


真係要有好好的學問呀!


 


看看還有不聽話帶了拌手禮來呀!


 


Yoyo的玻璃瓶及木义,好實用,她帶來的唔係食物,所以都叫做聽話啦!


Agnes的馬卡龍,好靚呀!原來做了幾盤先得幾粒成功,原來成功係要付出心血架。但其實唔係想帶來,因為做了好多,要人幫手清理呀!哈………


我……都係好似Agnes咁,就係要做實驗,做了好多馬卡龍失敗版,唔帶啲來邊有可能一個人食得晒呀!哈………



重有貓姐一早預定的聖安度唧咀,一人一個,但…………我與Agnes一早行街時到這間店買了,店員話比人預定了,只淨一個,我還想買個大的都無貨啦!都無計!但想不到原來係貓姐……哈……雖然我買了,無要!但都好多謝你一早為我們預備呀!哈……


還有查查,她的拌手禮就是帶給我們開心及愉快,因為她帶了家中的寶具來,就係MOCHA啦!她……真係超級可愛,又聽話,一寸不離主人架,還好似bb咁,好可愛呀!

 


 


 


最後我們選擇在家食外買。



沒有留言:

發佈留言