星期三, 5月 21, 2008

美食@我家

得到大家厚愛,不嚴我家密集,滿地都是子曦的玩具,一行5人上星期日山長水遠來到我家,每人自備一两款美食,相聚、傾計、談天,快快又過了一整天了,下次可以一齊整嘢食,玩下焙餅都得呀!


 


亦好多謝♡♡Katherine♡♡ 全程幫我照顧子曦,同他玩,下午沒有瞓過的他,玩得特別高興,而且今天主角亦是他,最初一見到咁多靚姐姐,唔肯比她們入屋,還發揮樹熊本色,真係以為我係一棵樹呢?後來開始玩,又收禮物,真的,小朋友有糖、玩具就真係連啊媽都唔認得啦!而且笑容滿面,每一刻都未停過,今天,他拿了滿分啦!



我們今天有Cindy sweet Irene※※FUN※※PUCCA※※、 Cindy (U.U)...zzz ♡♡Katherine♡♡ ,再一次相聚,特別興奮。


 


介紹下大家的美食。


 


人人都大讚的Cindy(U.U)...zzz媽媽出品「糖醋骨」,真係非常好味,下次可以自己整,因為子曦爸食了一塊都話好味呀!


 




 

Cindy的紅豆糕,好滑,好有紅豆味,還帶來一盒草莓,好甜呀!還有藍莓鬆餅添。




 

Irene17小時椰絲吐司,真係好軟身,好好味,留了三塊今天當早餐,還好軟身呀!




FUNPUCCA的藍莓、朱古力鬆餅,好飽食唔落,留了第二天下午茶。




 


 


柏琪 雖然因事沒有來,但都為我們預備了米通脆脆條。




 


我的預備,希望你們喜歡啦!


買回來的法包、煙三文魚(两食)、雜菜沙律配橄欖意大利醬汁。


日式抹茶豆腐布甸。



 


 


子曦這天四萬咁口,亦成為了小Model呀!



Katherine還買了两條餅乾來,還幫手、幫口食,如果唔係都食唔晒呀!


沒有留言:

發佈留言