星期二, 12月 18, 2007

南丫島榕樹灣―索罟灣海鮮團


今個星期日返完教會崇拜後,就與子曦及子曦爸向南丫島出發,因為之前子曦爸與同事相約這天行山及食海鮮,選擇這地點是一點不難,加上天氣非常好,輕鬆又好舒服,全程約2小時,但我們選擇上了風力發電的大風車,來回要花多1.5小時。



首先到吉之島買一點午餐後坐地鐵到中環坐船到南丫島,本來諗着坐船子曦會午睡,但又食嘢,又看船,所以都沒有午睡了,下船再相約子曦爸的同事,原來都已經到了山頂,因他們早到食飯先行了,無計,唯有自己慢慢行啦!不久,子曦竟然扭眼瞓,都知有此一著,所以都帶備印尼揹帶,方便上肩頭,原先這是子曦爸的重任,可惜他前天打籃球整親舊傷,不能揹起子曦,唯有頂硬上啦!嘩……最初都無咩,一揹就揹着30磅人仔1.5小時,重要上山落山,重辛苦過當年行2日揹着大背包的山頭霸王』,真係有點虛脫,腳都軟。不過感覺好溫馨,子曦重可以在我懷中睡着,睡得好甜,好像當日BB的時候,好喜歡抱他入懷,子曦2歲半了,他日再大一點,真係無力再揹起他,亦無咁溫馨,雖然而家成身軟晒,但這是直得回味的一刻呀!



上到風力大風車,真係好正,好大,好有勁力,當日有點風,所以風車不停的轉,在這裡坐了一會,看看人來人住,這裡好多外籍人仕居住,好有外國的風情呀!影相當然少不了,當然這刻我都沒有氣力再影相了,全部交晒比子曦爸。


不久又下山了,落山容易過上山呀!大家唔好忘記,子曦重未瞓醒,當時想,子曦瞓了見不到這巨大的建設,真有點失望了。


 





全程行了一大半,子曦重未瞓醒,但去到紅勝爺灣,我竟然要去洗手間,我真係勁,單手都可以去厠所,一去完子曦就瞓醒了,但他在我懷中不動聲色,眼望望,被我們發現時重响度暗暗咀笑添。終放可以脫險啦!



子曦全程都行不到1小時,不過他都好開心,跑山、落鈄路,重可以玩狗狗。


源路都好多美景,還有好多特色、特別的商店,這裡還有一個有機栽種,我用$13買了一包芥蘭。




到逹索罟灣,預備開飯,大家密切留意美味海鮮宴。待續……


 


 


20 則留言:

  1. 好開心既家庭樂呀 … 你攰唔攰呀 ? 我見到你都覺得攰呀 … 不過難得出去玩就玩盡佢嘛 ~ 哈哈哈
    期待你整下一篇海鮮宴呀
    [版主回覆01/02/2008 11:07:00]係呀!!想起都比個勇字自己呀!!!

    回覆刪除
  2. 嘩~ YYCake 你巧勁呀~~~~~~~~~可以咩住子曦咁耐,我一定唔掂呢,我試過用印尼咩帶咩我個奀枝枝嘅細囡,咩一陣成個背脊都痛曬呢~ 你真勁呢
    [版主回覆01/02/2008 11:07:00]多謝....
    如果唔係子曦媽,我一定唔會咁做呀!!!

    回覆刪除
  3. 好一個偉大ma ma! 自問就無咁好愛心啦!
    到 子曦18歲時,要俾佢睇番呢篇blog,等佢知道mama幾偉大,幾鍚佢!
     
    [版主回覆01/02/2008 11:08:00]多謝....
    母愛真偉大係啱架......
    希望子曦大過會記得媽媽的用心啦!!!

    回覆刪除
  4. 放假去郊外真好呀﹗睇見你真係要送個服字比你﹗背住子曦咁耐﹗大力士呀﹗
    [版主回覆01/02/2008 11:09:00]大力士...........係我...........

    回覆刪除
  5. 哈哈~ 子曦好得意,八字馬個pose!! 仲有你都好犀利!!  第二日咪勁攰囉~
    [版主回覆01/02/2008 11:10:00]子曦真係好好笑,成日做D好奇怪的動作架....攰了幾日呀!!

    回覆刪除
  6. 日本主婦之生活篇2007年12月18日 下午6:56:00

    好少見你POST 子曦 啲相呀
    我好鐘意摘菜活動又健康又有得食
    [版主回覆01/02/2008 11:10:00]有架...有架.....
    多謝呀!!生活健康D好D....

    回覆刪除
  7. 子曦人仔細細好醒目呀!
    今次去南丫島,下次黎長洲喇!
    [版主回覆01/02/2008 11:11:00]好呀!!
    長洲見你啦!!!幾時呀!!!

    回覆刪除
  8. 我都好佩服妳,我抱一陣侄仔都唔掂
    [版主回覆01/02/2008 11:11:00]而家抱起都好重,唔用背帶真係無力呀!!!

    回覆刪除
  9. d人字拖好型呢!!
    [版主回覆01/02/2008 11:11:00]係呀!!不過個老板老不好嘢呀!!

    回覆刪除
  10. ※※※PUCCA※※※2007年12月19日 上午9:07:00

    好多謝你ge報導,真係唔知香港有d咁正ge地方
    [版主回覆01/02/2008 11:12:00]係呀!!香港好多美麗的地方.....

    回覆刪除
  11. 揹住仔仔, 媽媽甜在心, 苦在身, 一定腰酸背痛
    [版主回覆01/02/2008 11:12:00]係呀!!
    一身都背痛呀!!!

    回覆刪除
  12. 嘩,做人媽咪隨時勁過d咩鐵人
    [版主回覆01/02/2008 11:13:00]係呀!!哈...哈.....

    回覆刪除
  13. hi, 夠然路過, 你好 !
    阿婆的有機菜, 我都有買呀, 好味哦 !!
    [版主回覆01/02/2008 11:14:00]你都住個度架......你就好啦!!成日有有機菜食囉.....

    回覆刪除
  14. 好勁, 睇你描述都覺得很吃力. 今次睇子曦好像又長大了, 個樣大個仔o左~
    [版主回覆01/02/2008 11:14:00]哈...真係好辛苦架.....

    回覆刪除
  15. 我間中都會去南丫島架,因為對我來說比較近!
    你囝囝好叻仔呀,個樣又醒目!
    [版主回覆01/02/2008 11:15:00]係呀!!幾好喎!!近多D大自然好D....

    回覆刪除
  16. 你重有大把時間抱!!!! 我囡囡4歲半, 都要成日抱, 有時抱到手都震! 
    [版主回覆01/02/2008 11:16:00]4歲....... 女仔好多....
    之後要交比子曦爸啦!!!

    回覆刪除
  17. 真係要向你寫個"服"字, 勁呀 ! 做左媽咪之後, 係咪通常會大力d?!
    [版主回覆01/02/2008 11:16:00]多謝.....支持....
    我唔知...但我係比平常人大力架.....

    回覆刪除
  18. 偉大的媽媽
    D相影得好靚~
    [版主回覆01/02/2008 11:16:00]多謝....

    回覆刪除
  19. 子曦依舊那麼可愛
    你好厲害 ...竟然可以揹起仔仔行山,你這個母親真偉大
     
    [版主回覆01/02/2008 11:17:00]多謝你....
    係呀!!!真係寫個服字比自己呀!!

    回覆刪除
  20. 母愛真偉大...你地嘅活動好健康呀...
    [版主回覆01/02/2008 11:17:00]多謝你呀!!

    回覆刪除