星期五, 12月 28, 2007

同你做冬

十二月廿一日,一家人相聚最齊人莫過於做冬了,我們訂了陶源酒家,因中國人做冬大過年,所以好多食店都一早訂滿,而且只有定晒的套餐,最平都要仟幾,而且這間又是出名食貴嘢,大家都有心理預備了。


果然,套餐重平過自己點菜,所以我們都只好選餐了,店舖可能位於觀塘工廠區,所以都不太滿客,我們由8時食到10時左右,由全場爆滿坐到只有數枱客,想起一家人相聚真是美事,咁多年都齊齊整整,今年重多了一個弟媳添,真係開心。


我們點了個套餐,味道都幾好,但價錢就貴了少少,不過做冬係咁架啦!多謝$4,268,加咗一架啦!


不過當食到個煲翅時真係有點心痛,想像一條鯊魚被人切了條鯨就唔要,抛了落海自生自滅時,就唔係太忍心了。



大紅乳豬全體



千島玉龍卷



碧綠帶子珊瑚蚌



瑤柱竹笙鴛鴦蔬


宮廷雞煲翅



清蒸海星斑



翡翠鮑甫伴金錢


金蒜脆皮雞



飄香荷葉飯



嶺南美點



鮮菓拼盆



12 則留言:

  1. Me NUMBER ONE! 
    lovely dinner!
    [版主回覆12/29/2007 12:29:00]叻....

    回覆刪除
  2. 你影d相好靚呀!!
    [版主回覆12/29/2007 12:29:00]多謝你呀!!!

    回覆刪除
  3. d相又係你老公部機既傑作呀?
    非常同意"一家人相聚真是美事"
    [版主回覆12/29/2007 12:29:00]唔係呀!!又係我部機囉....
    咩原來我的水準都可以與老公相比啦!!! 好開心呀!!!

    回覆刪除
  4. 食咩係其次,最緊要一家人開開心心一齊食餐飯
    [版主回覆01/02/2008 11:00:00]係呀!!!

    回覆刪除
  5. 你就好喇,做冬可以齊人邊節。 今年好奇怪,老公亞媽及老公嫲嫲兩邊都無做冬,有點泠清。往時做冬要食三餐。今年只得我家人嗰餐。
    魚翅我都係例必唔食,太殘忍了!
    [版主回覆01/02/2008 11:01:00]咁都得,通常老人家最重示是做冬喎!!!
    係呀!!!魚翅食都食得唔安心呀!!!

    回覆刪除
  6. 見到都想吃呀﹗依家吃魚翅﹐都係化不過﹐很多酒樓都係用假貨﹗
    [版主回覆01/02/2008 11:01:00]假都好過真呀!!!
     

    回覆刪除
  7.    
    [版主回覆01/02/2008 11:02:00](Empty)

    回覆刪除
  8. 好豐富喎,味道如何呢?
    [版主回覆01/02/2008 11:02:00]都幾好架...
    如果唔係做節,都價錢會平D...

    回覆刪除
  9. 我都睇過o個喱個新聞丫
    真係覺得好殘忍喔~~
    好彩我唔好魚翅架o者 ^^
    [版主回覆01/02/2008 11:03:00]下次我都係叫家人選菜時唔好食魚翅啦!!!

    回覆刪除
  10. 幸福小女人- Diana2007年12月29日 下午11:27:00

    陶源既食物真係唔錯... 我同大少都好鐘意食佢既荷葉飯
    我本身唔鐘意食鮑魚魚翅, 所以都唔鼓勵其他人食,, 哈哈
    你部相機真係都影得好靚,, 係D角度攞得好好
    [版主回覆01/02/2008 11:03:00]係呀!!返而飽到無食荷葉飯呀!!!
    部機係我影開個部呀!!!

    回覆刪除
  11. 陶源d食物唔錯架!
    [版主回覆01/02/2008 11:03:00]係呀!!!

    回覆刪除
  12. 呢間野d食物唔錯架, 幾好味架 !!! 我鐘意食o個個美點 ~
    [版主回覆01/02/2008 11:04:00]美點唔錯,幾好味....

    回覆刪除