星期五, 3月 09, 2007

OLIVE GROVE無反式脂肪牛油

某日看電視,主題:反式脂肪,真的不知什麼東東,看完才知道,喜歡做蛋糕的我,真的有少少擔心,還看到電視裡做健康包包的老板都還以為之前做的包包是好健康的,但原來不是,他走到四處,為的是找一種無反式脂肪的牛油,終放給他找到了,亦多謝他的努力,無意幫助我認識這種牛油.

前天到吉之X,看見了這種牛油,崗崗入貨,因大前天還未見過,原先沒有買,因要成$33.X,後來第二日看到已經減價$25.9,所以就買了,第日做蛋就不用太擔心了.



9 則留言:

  1. 對, 我在葵芳百佳都看到我唔係好記得價錢, 但一定平過$25.9的, 記得那老闆話要貴成50%, 我還以為我看錯了百佳那盒, 好以$19.9-20.9大約, 今天看回你幅相, 我肯定是這盒了, 我要去買呀....

    回覆刪除
  2. 原來百佳平咁多,多謝你話我知呀!!!等我都去入貨先. 這種牛油,上星期又行過吉之x,已經被人買了不少,真係流量都好快呀!!!  

    回覆刪除
  3. 昨天,又行過吉之x,見到原來有两種款式任君選擇,$19.x個款是3xxg,係值物牛油(原味),$25.9係以上個款500g的,賣時看清楚啦!!!

    回覆刪除
  4. 請問佢係咩原理冇反式脂肪呀?

    回覆刪除
  5.   蠍 其實我都唔係好知點做到無反式脂肪,但在今期地鐵免費用刊就有講到如何選舉而又健康的牛油.

    回覆刪除
  6. 我之前都係用呢隻整麵包.. 乜真係好咁?我當時仲話婆婆左乜買咁貴牛油添...哈哈哈哈

    回覆刪除
  7. Bottle   這種牛油亦有另一種味的,完全沒有反式脂肪.刀麥都幾好架(看地鐵個本宣傳雜誌講的)只有少量.

    回覆刪除
  8. 好似現在平D喎!!!

    回覆刪除