星期三, 7月 25, 2007

唧咀大比拼

家中前前後後都買了好幾款的唧咀,有大有細,有好嘢,有平嘢,應該話,越買越貴,越靚,點解?愛蛋糕的人,亦愛蛋糕的好拍擋,好的東西,好自然就會買,不過當然要看自己的能力或值唔值得買啦!

而這套()唧咀是早前買落,沒有給大家看過,因發現唧咀太細,只可用來唧忌廉,亦唧出來的花細細的,只可用唧些細花,但點解要買,只因鋼水實在太靚,好幼細,沒有駁口,還有個唧袋及接駁器,好一套唧咀,在baking warehouse ,多謝成為$68

以下是這幾年買落的唧咀;

第一個:最大的是最近亦在baking warehouse買的,好正,鋼水好出色,無接駁位。平均$15一個。

第二個:是第一個同一系列,一套三款買的,只是唧出的花是不同款色。平均$15一個。

第三個:在二德惠買的,無駁位,但鋼水無咁靚;要$13一個。

第四個:亦是在二德惠買的,有駁位,鋼水無咁靚;要$6一個。

第五個:呢個係有6款的,這只是其中一個,連一個膠的唧筒,要成$6x一套。最近見到千色店賣$78。(原來昨天再行過見到$85先真呀)

第六個:就是上圖個款的其中一個。係靚嘢呢架。



 


35 則留言:

  1. 哈哈~~玩曬冷添o番 ,影唧咀都影到咁鬼C靚,佩服佩服!

    回覆刪除
  2. 我都有,不過未用過,好多都係同事比既hehehe

    回覆刪除
  3. 我覺得整蛋糕既東西好靚靚架..........

    回覆刪除
  4. 我通常都係"嘟嘴" .......好少用唧嘴架.... 因為個人手眼唔協調到...嘴親都似舊屎咁.... 所以好羨慕你整到d咁靚靚的唧花架..

    回覆刪除
  5. 幸福小女人- Diana2007年7月25日 下午8:13:00

    我諗將來返左香港, 如果我仲係咁鐘意整蛋糕, 我都會係咁買呀買呀買呀~~~

    回覆刪除
  6. 呵呵 ~ 我之前都買O左一大盒丫 ~ 都冇咩機會用到 ~ 嘻

    回覆刪除
  7. 嘩~好勁啊~  唧咀都買了咁多...果然是整餅狂熱份子

    回覆刪除
  8. 我自己覺得二德d唧咀唔好 我試過比佢介親 -.- d鐵仲吉住我隻手指添呀 真係過份

    回覆刪除
  9. 你真是很捨得買整蛋糕的好拍擋,礙於沒有太大的經濟能力,我還是會用最原始的方法做,就是用牛油紙摺成的唧嘴了~哈~都是以前家政老師教的~   還有,我也更新了我的blog,有空可過來逛逛。

    回覆刪除
  10. 日本主婦之生活篇2007年7月25日 下午9:50:00

    我相信如果我真係學整旦糕 我都會好鐘意買呢d 林沉野架 做得多,,開始會有要求丫o麻

    回覆刪除
  11. 整蛋糕用品, 要買哂都幾不得了!!!  呢度十幾, 果度幾十, 加加埋埋都唔少錢.

    回覆刪除
  12. 第一張相果套我都有買呀~不過好少用~

    回覆刪除
  13. 呢盒野我都有呀~~~不過仲未用過~~~

    回覆刪除
  14. 我都買了一套唧咀,到今日先第一次用.....但唧得唔靚囉

    回覆刪除
  15. 我未用過唧咀0架! 因為我自知會 handle 唔到! 所以無整過唧花曲奇!  

    回覆刪除
  16. 估唔到d唧咀可以咁貴, 都係用自己個咀(食嘢)好d

    回覆刪除
  17. 你每個唧咀整一樣野我食, 等我幫你試清楚佢地o既分別啦!

    回覆刪除
  18. 其實唧咀 無駁位同有駁位有o羊分別嫁 ? 唔好意思, 我係門外漢

    回覆刪除
  19. 一分錢一分貨, 好好信嫁 .  有時d唧咀唔靚, 可以攪到成個product走晒樣

    回覆刪除
  20. 買左好幫手, 事半工倍.

    回覆刪除
  21. 你都好有研究喎 ~ 不過自己興趣的話, 一定捨得買工具陪你一齊做啦

    回覆刪除
  22. 嘩,,,,d唧咀好靚呀,,,,整蛋糕會唔會係敗家之一樣呢~~

    回覆刪除
  23. 嘩,好prof呀,連唧咀都細心同我地介紹分享!勁!  多謝!  以後再分享多d好野啦!

    回覆刪除
  24. 我對唧咀一向無研究,睇到你講得咁詳細,先知個中原來大有學問呢!

    回覆刪除
  25. 剛剛先記得,之前應承俾d資料你,依家先記得tim!Sorry! http://www.vegetable-soup.com/main.html  

    回覆刪除
  26. hihi !! 好犀利呀! 我見到十蚊店都有得買lee d 整cake工具,専家係咪個d唔好用ga !!!

    回覆刪除
  27. 我都想買過套啷咀(而家果套唔係好掂), 不過技術唔得 , 自己又少機會用到, 都係遲D先啦

    回覆刪除
  28.  

    coralcat103
    到你做嘢時,你都會好似我咁,我以前讀書,無錢買任何一樣我鍾意的嘢,包括書本,衣物,返學的dress都係自己做架,鞋真係爛晒先買到一對新的,襪爛了個筒,都係用針線補完又補,你知嗎??我都好窮架,你已經好好啦!!
    我見到呀!!我入過去看了,幾好喎!!我會多d入去先....

    回覆刪除
  29. 集體回應: 何師奶 多謝呀!!! SukiYummy~~~~~^o^ 你有人送...我無呀!!! mydoggieshop老闆娘 係呀!!我都有同感,有d重好貴添.
     
    小琪 你成日"嘟嘴做咩呀!!係咪成人向着人"嘟嘴呀!!
     

    幸福小女人 - Diana 有一斷時間我都無做呀!!都係大肚啦!!!
     


    1號 未算呀!!!
     
      小悅 到時就會有用呀!!放下先呀!!
     
    Aquarius 都係用到個時先買架!!!
     


    Mm&Jj 係呀!!係呀!!真係好利,我選時都要小心d,好難先買到一二個,下次真係買得好少少,用都開心d.

    回覆刪除
  30.  集體回應:

    日本主婦 係呀!!你真明白我呀!!!係我哋呀!!!
     


    GRACE 係呀!!還有d食材都未計呀!!不停用....
     
    pandayan 用用下就會習慣啦!!我都係,未用過幾為好難,用過就知點用啦!!!
     


    綠蛙 你用你個咀呢唧cream......
     


    黃夫人 我相信呢個係有邏輯矛盾呀!!應該無問題的,只是靚唔靚架.
     
    陳小姐 /  Karen    做咩唔用呀!!幾靚喎!!!果然係識貨之人呀下...
     
    cream 熟能生巧啦!!用多d呀~!!
     


    GG 無駁位係難d做出來,而且用的材料會多d,所以會貴d,如果加上用的鋼水好,就一定貴上力貴,而且亦唔會傳留食物响個咀d駁位到,好難洗.車工又會好d,唧出來d花又會靚d,拿上手唔會好割手,總之你看到,你就知邊種係靚嘢...
     


    Jenny Wong 係呀!!唧出來都緊d....
     
    bigheadMABEL@草 我相信唔會買晒成間店d嘢....
     


    Cindy 好呀!!分享咩好呢???不如....分享信仰啦!!不過唔知有無人回應呀!! 多謝你的資料呀!!我會比xx看啦!!!
     
    為食mui 我無架...只係看到,買到,用到先知,响到扮老師咋....
     
    曲奇小欣子 唔係喎!!我都去10店買嘢架....不過就真係看清楚好唔好用先.
     


    JULI 你都係專家呢喎!!
     
    ChrisLin 快d啦!!!等你呀!!!
     


    大楷B媽媽 當你引起先買啦!!!
     
     
     
     
     
     

    回覆刪除
  31. 哈!我都係買埋買埋有唔少唧咀
    [版主回覆04/11/2008 15:20:00](Empty)

    回覆刪除
  32. 寫得好詳細,多謝分享
    [版主回覆04/11/2008 15:21:00](Empty)

    回覆刪除
  33. 一直想問下人, 但身邊無咩整餅既朋友 ... 依家終於搵到個渠道 ! 我想問個螺絲頭既膠唧筒點用 ?? 好耐之前買左一set, 布袋加膠唧筒, 但見點放個金屬咀落去都好似唔係幾岩位咁就一直未用過, 依家只係用即棄既膠唧袋配金屬咀, 但好多時唧一 d 比較杰既粉團就唔得啦, 爆袋 ! 攪到一手都係 ! =(
    [版主回覆04/11/2008 15:24:00]螺絲頭先放入袋裡,放出多出的位置就套上唧咀,再加入個圈套上螺絲上返實它....你明唔明呀!!
    不過細咀只可以唧忌廉或軟身的曲奇呀!!!
     

    回覆刪除
  34. 幣 ! 真係唔係幾明添 ! 唔 ... 係咪即係螺絲咀 & 唧咀放袋入面, 而個介子就放出面 ? 咁就可以上緊個唧咀 ?? 佢地無接觸架喎 ??! 不過我諗當時我買既螺絲圈係俾細咀用既, 依家我既只係中碼都放唔哂 ! =( 
    [版主回覆04/14/2008 17:16:00]只係個螺絲咀放入袋裡,唧咀就由外套上,再加個介子,不過當然要個唧咀同螺絲咀是配合架,大咀用細螺絲咀根本是不配的.
    我買架時候係一套,所以是配到架...

    回覆刪除